Hanging out


copyright © boysen illustration 2008

Det är så skönt att ha en hobby som ligger väldigt nära känslorna. Jag känner en sorts frihet i att sätta pennan till pappret och se något växa fram. Bär jag på frustration, ängslan, rädsla eller sorgsenhet kan dessa försvinna med en färdig illustration. Det låter kanske märkligt för människor som inte själv vet vad det vill säga att skapa något. Jag tackar dock mina gener för att jag lyckas ventilera och samla nya krafter i och med mitt tecknande. Dåliga känslor kan till och med bytas ut mot välbehag - om jag blir riktigt nöjd med resultatet. Man kan undra hur viktiga mina negativa känslor då var från början men kraften ligger i min hobby. En fantastisk kraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0