Motorcycle chic(k)


copyright © boysen illustration 2008

God fortsättning på er. Hoppas att ni har det bra ute i stugorna. Då var jag tillbaka i kalla Sverige men det är skönt att vara hemma. Ordningen återställd. Eller nästan. Mycket att stå i nu. Nackdelen med semester. Men nu är det nya tag med ett stundande nyår som förhoppningsvis kommer att bjuda på trevligheter. Åter till illustrationerna då. Det känns att jag har varit ifrån tecknandet. Jag skall försöka hinna med lite nu men jag kan inte lova något. Här har vi i alla fall en gammal goding. Rödklädd så här i mellandagstider. Det finns väl inte mycket mer att säga än att jag gillar den. Känslor i blicken och vinden i håret. Motorcycle chic(k) skulle man kunna kalla henne.

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Oooh sånna handskar har jag:)



Har julen varit bra? Var har du varit?

2008-12-28 @ 00:19:39
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Äntligen tillbaka! Och med en oldie dessutom. I like! ;) Eller som vi säger.. "enaaajjsssee".

God fortsättning på dig med, gött att ha dig tillbaka i Svedala :)

2008-12-28 @ 03:55:49
Postat av: boysen illustration

Jolbi - Vädligt chic men inte så varmt på vintern :)



Sandra - Hehe, ja äntligen hemma! :P

2008-12-29 @ 10:01:41
URL: http://boysenillustration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0