Stentvättat


copyright © boysen illustration 2008

Denna streetstyle-bild är ett typiskt exempel på att bilder blir bättre på skärmen än i verkligheten. Jag var inte alls nöjd med färgkombinationerna men när jag nu ser bliden blir intrycken något annorlunda. Tjejen har på sig dem omtalade och kanske uttjatade klorblekta eller stentvättade stuprörsjeansen. Det måste vara en ungdomsgrej. Jag hade ett par sådana byxor i början på 90-talet men idag tror jag faktiskt inte att jag hade köpt ett par under pistolhot. Då kan man kanske undra vad jag faktiskt väljer att klä mig i för vid det här laget hade jag inte klätt mig i speciellt mycket av det jag illustrerat. Det var någon som undrade varför jag inte ritade av min egen dagens outfit. Svaret blev att min så kallade stil är alldeles för intetsägande för att komma med här. Tråkigt men sant. Den biten lämnar jag till alla som vågar.

Hoppas att ni alla har en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle heller ALDRIG (!!!!!) ta på mig ett par såna!! USCH! Jag hade ett par med vita revär. och en i min klass hade ett par jag var sjukt avis på, med brunt revör. I SKINN!! Urk!!



Men sjukt fin bild. Som vanligt :)

2008-11-30 @ 02:20:32
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: boysen illustration

Revärer. Ha! Låter som 1700-talet. Allt går tyvärr igen men vissa kan ju bära upp sådana saker. Jag kan det dock inte.

2008-11-30 @ 16:35:28
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: caramellee

Himla fin bild (:

2009-06-13 @ 10:47:45
URL: http://caramellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0