Work in progress: The Frog Prince


Copyright © Victoria Boysen 2009

Åh, jag blir tokig. Jag vill så gärna teckna men det blir inte till något när jag stressar. Hoppas snart att det lugnar ner sig så att pennan kan gå av sig själv. Orkar inte sudda och skrynkla ihop papper efter papper. Ni skall veta att jag försökt och nästan lyckats men det har slutat i misslyckande varje gång (jag vill göra mer och annat). Så jag fortsätter med detta skissande. Eller jag skissar ju alltid men just nu hinner jag inte bli klar med teckningarna. Bilden ovan skall jag göra klart men inte idag. Vi får se hur den blir i slutändan. Fick inte till kontrasten så bra på scannern och det beror förmodligen på att jag använde en för ljus blyertspenna. Men ni ser förmodligen ändå. Lite finjusteringar kommer att ske men här har ni litegrann så länge.

Kommentarer
Postat av: sejla

Hej!



Måste bara få säga att du är extremt talangfull.



Önskar verkligen jag kunde teckna som du.



Lycka till med allt i fortsättningen!

2009-07-30 @ 22:55:22
URL: http://sekki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller helt med sejla, du är fruktansvärt duktig. Får man önska en liten utmaning? Jag följer dig med bloglovin, och det skulle vara spännande och se hur du skulle måla lite galenskap. Vad sägs om lite mentalt ofriska människor? Att pennan får besöka mentalsjukhuset någon gång gör väl ingenting?

2009-07-31 @ 23:31:53
Postat av: Victoria Boysen

Tack så mycket båda två!



Menar du att jag skall rita patienter på mentalsjukhus? Det låter i och för sig väldigt spännande men också skrämmande. Har en viss bild av mentalsjukhus som alltid varit läskig. Skall fundera mer på det där helt klart!



Om du mear att jag skall go crazy med pennan så försöker jag! Är lite fast i ramar och tillvägagångssätt.

2009-08-07 @ 08:31:18
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: Anna ♥

satan i gatan vad bra du är!

2009-09-30 @ 16:44:58
URL: http://bonjourthisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0