Ska vi slå vad?!


copyright © boysen illustration 2008

Jag tycker inte bara om att teckna utan skrivandet har varit en stor del av mitt liv i flera år. Ända sedan Lunarstorm. Där skrev jag dagbok om mina vardagliga intryck. När jag blev för gammal för detta community, drev jag vidare in i ännu inte superpopulära bloggsfären. Ett tag kombinerade jag mina intressen på Lunds universitet. Jag läste på ekonomihögskolan och fattade tycke för deras kårtidning Nådiga Lundtan. Jag började skriva kåserier (krönikor) och gjorde passande illustrationer till. Jag ritade även åt andra och någon enstaka gång skrev jag en humorlös artikel om att söka jobb. Jag tänkte dela med mig av mitt gamla material och först ut har vi Ska vi slå vad?!

Klicka på bilden för att läsa texten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha klockrent! Känner igen problemet... :) Har dock aldrig behövt ta till våld för att ta av mig en för smal stövel. När jag redan efter fotknölen känner att blixtlåset är lite tajt brukar jag istället köra med nej-usch-vilken-ful-stövel-såg-jag-nu-helt-plötsligt-den-ska-jag-inte-ens-prova-tekniken och nonchalant ställa tillbaka stöveln på hyllan. Jag älskar stövlar, men om skomodet utvecklas i samma riktning är jag nog dömd till träskor resten av mitt liv.

2008-11-20 @ 11:43:42
Postat av: Anna

Hej!

Ser att du tagit bort understrykningarna under dina länkar i menyn. Hur bar du dig åt? Jag har försökt och försökt men inte lyckas.



Redan kontaktat säkert tre andra bloggare och frågat, men ingen verkar vilja svara... :(



Ha det fint!

2008-11-20 @ 12:44:30
URL: http://h1gs.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar: nja inte direkt men det kan vara roligt att läsa sitt horoskop ibland och se om det stämmer eller inte och ibland stämmer faktiskt lite av det och då blir det mycket roligare att läsa dom :P

2008-11-20 @ 13:07:18
URL: http://overdramatic.blogg.se/
Postat av: boysen illustration

Linda - Var glad för att du inte behövt använda alla verktyg i handväskan mitt i en butik. Träskor, ha! Det tror jag då inte. Det finns ju massa flotta skor utan skaft :P



Anna - Hoppas att min kommentar hjälpte!

2008-11-20 @ 14:58:06
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: kimberly

"ska vi slå vad?!" var väldigt rolig att läsa och bra skriven. vore kul att läsa mera av dina kåserier!

2008-11-25 @ 12:01:33
URL: http://kimberlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0