Sandslottet


Copyright © Victoria Boysen 2009

Här har vi andra motivet till mamma. Som jag skrev om den första illustrationen, var målet att ha samma stil på alla tre bilder. Även om det inte blir endast något gammeldags så är det känslan av detsamma som spelar roll. Figurernas kläder hjälper så klart till att skapa en gammal touch på det hela. Historian som utspelar sig ovan behöver inte var så komplicerad. Charlie var ute och snorklade med sin nya utrustning, som han fått på sin födelsedag, medan Hanna gav sig i kast med att bygga ett storslaget sandslott. Charlie, som plaskade med simfötterna på grunt vatten, såg vad Hanna höll på med och blev nyfiken. Han ville också vara med. Så han viftade med simfötterna och var strax tillbaka på land. Självklart fick han vara med och som vi vet så blir det mesta bra med ett utmärkt samarbete.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så där snygga blev aldrig mina sandslott hi hi:)

2009-04-03 @ 14:42:16
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Nina

jag har kollat igenom dina bilder lite och tycker dom är väldigt fina! :D Snygga teckningar :) (y)

2009-04-06 @ 13:35:34
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hejsan! du har en jätte fin blogg. du är mkt ducktig på att måla! hur länge har du gjort det?

2009-04-07 @ 10:52:31
URL: http://jonnaochlivet.blogspot.com
Postat av: m lindgren

vad e din mail add?

2009-04-08 @ 18:28:49
Postat av: Anonym

Sandra - Hehe, nä mina blev väldigt platta men in fiktion everything is possible ;)



Nina - Tack! Det värmer skall du veta :)



Jonna - Tack! :) Jag har tecknat så länge jag kan minnas. Gick upp tidigt på mornarna och låg på golvet med pennan i högsta hugg :P



m lindgren - min mail add? Min mail är [email protected] om det var det du udnrade. :)

2009-04-08 @ 19:10:01
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 19:13:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0