Ni är för underbara!

Jag har inte haft möjlighet att besvara alla kommentarer så jag gör ett taffligt försök här och nu (dessvärre utan en teckning men skit i det). Jag blev alldeles ställd igår då jag såg hur många som besökt min blogg och det ju tack vare Karin på blogg.se-startsidan som ni kommit hit. Hej på er alla. Jag hoppas att ni kommer tillbaka för jag lägger ganska ofta upp nya illustrationer. Om ni inte orkar hålla koll på mig dagligen så lägg till mig på bloglovin'. Och nu när jag fått denna respons så får jag ännu mer energi att rita loss som aldrig förr. Det kommer mera! Givetvis kommer jag ge grundligare svar för er som har ställt frågor. Kolla in Verktyg och tips om ni undrar hur jag gör och vad jag använder för material.

Jag kan väl dessutom ta tillfället i akt att påminna om min tävling. Kika in och se vad det hela handlar om. Länka till en bild du älskar så kanske det just blir ditt bidrag som jag väljer att rita av.

Tack än en gång för alla fina komplimanger! Jag är fortfarande i chocktillstånd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du är så grymt duktig! Man blir verkligen inspirerad av dina bilder. Tänkte fråga om man får måla av dina bilder? Alltså om man får måla av dem från datorn på ett eget papper, bara för att ha liksom :). Om inte, så är det helt okej! Det är ju trots allt dina bilder. Ha en bra dag

2009-10-04 @ 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0