Girl on a swing


Copyright © Victoria Boysen 2009

Jag har testat på att rita fler bilder med kvadratiskt mått. Det är egentligen en ganska svår match (för mig) men en utmaning är en utmaning. Det gyllene snittet försvinner helt (annars brukar jag vara ganska medveten om detta) och istället får man skapa en slags mittpunkt så att objektet inte "faller" eller "sjunker". Jag är halvnöjd med bilden. Vet egentligen inte vad det är som vacklar. Jag älskar dock klänningen. Man ser att den är svagt transparent. De röda ballerinaskornas huvudsakliga funktion är att agera färgklick till den annars ganska färglösa bilden.

P.S Kom på vad felet är. Hon ser smått död ut!

Kommentarer
Postat av: ALba

2009-03-13 @ 13:42:20
Postat av: Alba

Jag är rätt värdelös på att rita, så jag ger dig i uppgift att rita en mulligare modell. Allt jag hittar just nu på din blogg är spinkiga modeller... Kram!

2009-03-13 @ 13:43:47
Postat av: Stina

Gud vad jag gillade denna <3 Jag tycker du ska vara riktigt nöjd.

2009-03-13 @ 15:54:30
Postat av: Victoria Boysen

Alba - Your wish is my command. Håller dock inte med dig om att alla är spinkiga.



Stina - Tack, vad snäll du är :)

2009-03-13 @ 17:08:33
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: Emma Christina

Jag tycker bilden är jätte vacker! =)

kram

2009-03-13 @ 19:14:41
URL: http://emmachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0