The Boots



Copyright © Victoria Boysen 2009

Hej mina vänner. Tack för era fina ord. Det har värmt ett tomt hjärta den senaste tiden. Men nu börjar jag komma tillbaka och mår bättre än jag gjort på ganska länge. Försöker dock undvika stressen med att uppdatera bloggen. Det skall vara ett nöje och inget tvång. Men hädanefter skall jag förhoppningsvis lägga upp något här varje vecka. Nu är det ju egentligen höst, även om sommaren envisas med att hänga kvar lite till, så jag tänkte inleda september med en höstig bild. Referens återkommer när jag är klar med konstverket. Vet inte riktigt hur jag skall gå tillväga. Blyertsen var så mörk så det blev lite kladdigt alltihop. Små detaljer är kanske kul för er att se? Blev extra nöjd med de där luffarkängorna så ni får en närbild på dem. Hej igen! 

Kommentarer
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Det var skönt att höra!



Ta din tid, jag har ingen brådska direkt, har en massa bilder på lager så jag kan nog ta & få till uppdatering ändå!



Jo jag kände att den andra designen blev för tung.

Kram på dig!

2009-09-02 @ 10:23:10
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Anki

Tycker blyertsen blev jättebra och jag håller med om kängorna! Väldigt snygga. ^^

2009-09-03 @ 14:45:22
Postat av: SandraJ

Jag gillar det rufsiga håret! Tycker väldigt mkt om att du ritar helt vanliga människor och inte bara 'perfekta' sådana :) De är ju de små egenheterna som gör dom så intressanta !

2009-09-07 @ 01:37:26
Postat av: Malin

Asså gud va du e grym på detta!!!

Jag kan inte sluta titta på dina bilder,de e så otroliga, fattar inte hur du lyckas ;)

2009-10-10 @ 22:07:27
URL: http://malinosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0