Uppfräschning

Jag är i skapartagen och nu inför sommaren känner jag för en uppfräschning utav bloggen. Provar på olika headers, utan lyckat resultat. Det beror på att jag saknar rätt program i datorn. Men ni förstår säkert känslan när man är trött på något och kräver omedelbar förändring. Det ska vara nu och meddetsamma. Ni får helt enkelt stå ut med en del konstigheter framöver. Inget radikalt men små förändringar kommer att ske. Nu när jag ändå är i gång. Ni får gärna följa mig på Twitter. Jag älskar denna mikrobloggsvariant. Kort och konsis. Brukar uppdatera med jämna mellanrum. Tecknar jag inte, så tänker och skriver jag. Ingen ände på denna hjärna, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0