Canoscan LiDE 100


Källa: dustin.se

Vilken härlig helg det har varit. Har just kommit hem från landet efter en lång gåsamiddag i sällskap av pojkvännens familj. Mycket trevligt. Är så mätt nu att jag nog inte behöver äta på några dagar. På väg hem från landet, körde vi in om Media Markt. Jag har varit på jakt efter en simpel skanner ett tag nu och jag har dessvärre endast trillat över all-in-one historier. Men på Media Markt fanns det jag behövde. Den är inte superhet med miljontals funktioner men den fyller den funktion jag vill använda den till - skanna och lägga in bilder i datorn. Tänkte lägga upp en bild om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Victoria!!!



Har letat efter en scanner ett tag nu, och hittade den här på din blogg! :) Tänkte att det kanske var värt att fråga vad du tycker om den här scannern? Antar att du scannar in dina bilder med den? :)



Återger den färger bra? Läste på recensionerna på dustin.se att om man förstorar upp den inscannade bilden i datorn, så kan det förekomma streck av nått slag? Är det nått som du har stött på? :)



Hoppas du kan svara!



MVH Sofie

2010-08-30 @ 22:21:26
URL: http://komigensofie.blogg.se/
Postat av: Sofia Rhedin

Hej!

jag har tittat på din blogg ett tag för inspiration. Och just nu hittade jag till detta ställe där du beskriver hur du gör. Tack så mycket för alla svar på frågor som jag har undrat. Jag tycker att du är generös som bjuder på hur du jobbar. Och du gör fantastiska illustrationer!

Med vänlig hälsning, Sofia

2013-11-22 @ 12:01:48
URL: http://sofiarhedin.tictail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0