Illustration Friday: Time


copyright © boysen illustration 2009

Det är första gången som jag bloggar om samma bild två gånger men så får det bli idag. Illustration Friday är ju i farten varje vecka och det är inte alltid att jag hinner med att rita veckans tema. Men så kom jag på min illustration som publicerades 2006 i Nådiga Lundtan. Den hade med stress att göra (ja lite felval av buss också) och det passar in på Time som då är denna veckas tema. Jag är inte direkt konsekvent vad gäller stilen på mina bidrag men det struntar jag i. Det är bara roligt att dela med sig.

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Du är utmanad!

Kolla min blogg!

2009-02-13 @ 18:35:19
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0