Medlem i skolorkestern (och frågestund)


copyright © boysen illustration 2009

Nu börjar inspirationskilen släppa och förhoppningsvis kommer jag att spotta ut illustrationer i högre hastighet. Det är alltid bra med ett litet lager, så att man även hinner leva utan pennan i hand. Fast nu vill jag bara rita, rita och rita. När jag var mindre, var jag direkt beroende av att titta på tv. Så var det förmodligen med alla MTV-kids. Men jag var också beroende av att teckna och ofta kombinerade jag dessa två hobbys. Det gör jag fortfarande. Jag kan både vara inne i en films handling samtidigt som jag är besatt av att få skuggningen helt rätt. Min sambo tror inte att jag kan manövrera båda men ack så fel han har. Bilden ovan producerades samtidigt som jag i förra veckan kollade på en film med Brittany Murphy på trean. Kommer dock inte ihåg vad den hette..

Eftersom så många andra låtit sina bloggläsare ställa frågor så vore det kanske en bra idé att även jag gör det. Ni får jättegärna ställa era frågor här så skall jag sammanställa svaren innan veckan är slut (svarar även på frågor jag redan fått). Fråga på! Det är bara roligt att fläka ur sig en smula. Ni behöver inte bara ställa frågor kring mitt teckande om ni har annat på hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur länge har du ritat, och kan du visa några bilder som du gjorden när du var yngre, typ 13?

2009-01-26 @ 13:42:35
Postat av: Marie

Hur gammal är du? I vilken del av Sverige bor du? :)

2009-01-26 @ 17:26:29
Postat av: Sara

vad bra du ritar! :)

2009-01-26 @ 17:47:37
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com/
Postat av: Sara

Vad bra du ritar! :)

2009-01-26 @ 17:48:29
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/january/vinn-en-system-digitalkamera.html#comment



TA CHANSEN ATT TÄVLA OM EN EOS 450 D, DEN BÄSTA DIGITALA SYSTEMKAMERAN ENLIGT MIG :)



Ingen med o tävlar ännu så var jätte gärna med :)

2009-01-26 @ 18:53:09
Postat av: Sandra

Vackert ansikte!!



Gäller frågestunden även mig?? Moahahahaha!!!!! ;)

2009-01-26 @ 19:12:48
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Cammi

Hur gör du? Hur använder du dina pennor???

2009-01-27 @ 09:16:46
Postat av: Anna

Vad glad jag är över att ha hittat hit, tack för kommentaren inne hos mig! Jag har egentligen ingen fråga utan vill bara säga att du är en stor talang och jag skulle önska att jag hade lite lite lite av din gåva. Jag kommer fortsätta besöka dig, jag länkar till dig, ok?

2009-01-27 @ 09:34:36
URL: http://juniform.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack :) Nej, jag vet faktiskt inte heller. Ibland ritar jag av foton från deviantart och då brukar jag skriva en kommentar till den som fotograferat. De flesta verkar ju bara känna sig smickrade och jag tycker att det borde vara okej så länge man länkar till originalet. Sen så blir ju teckningen aldrig exakt på pricken som fotot heller.



Det krånglar med min inloggning till flickr... annars hade jag kommenterat där också.

2009-01-27 @ 11:28:12
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad använder du för pennor när du målar?

2009-01-27 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0